وامداران

ساخت وبلاگ

رییس لالیگا از فدراسیون بین المللی فوتبال شکایت خواهد کرد.

ایسنا: خاویر پرس، سه‌شنبه هفته‌ آینده به بروکسل سفر خواهد کرد و در پارلمان اروپا از ر‌ئال‌ ماد‌رید و اتلتیکومادرید به خاطر مساله قرارداد با بازیکنان 18 سال دفاع خواهد کرد.
 
به‌ گزارش  آس، هفته‌ گذشته دو تیم مادریدی به خاطر تخلف در انتقال بازیکنان زیر سن قانونی، از خرید بازیکن در تابستان 2016 و ژانویه 2017 توسط فیفا محروم شدند.
 
رییس لالیگا اعلام کرد از طرف این سازمان علیه فیفا شکایت خواهم کرد. این شکایت علیه فیفا، برخورد جدیدی میان لالیگا و فدراسیون فو‌تبا‌ل این کشور به حساب خواهد آمد چون آنخل ویار، رییس این فدراسیون که نایب رییس فیفا نیز است نتوانست مانع محرومیت تیم‌های اسپانیایی شود.
 
علاوه بر مساله بازیکنان زیر 18 سال‌، پیش از این تباس شکایتی علیه یوفا و فیفا به خاطر تغییر جا‌م جها‌نی قطر به دادگاه بین‌المللی ورزش فرستاده بود.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 23:11

درددل‌های گريمور “كيميا”: وقتی هنرپیشه‌ را با منت و التماس می‌آورید بهتر از این هم نمی‌شود

اولین سریال صدقسمتی تلویزیون یا همان “کیمیا” تقریبا از همان هفته ابتدایی نمایش اش در کانون نقد قرار داشت.

هفت صبح: اولین سریال صدقسمتی تلویزیون یا همان "کیمیا” تقریبا از همان هفته ابتدایی نمایش اش در کانون نقد قرار داشت.

این نقدها که در قسمتهای ابتدایی گافهای تاریخی و گافهای طراحی صحنه را دربرمی‌گرفت در فصل سوم بیش از قبل بر چهره‌پردازی کار متمرکز شده است.

کیفیت گریمهای پیری کاراکترهای اصلی آن قدر ضعیف بوده که سوژه شوخی و خنده مخاطبان در فضای مجازی شده است.

امیر اسکندری طراح گریم سریال که پیشتر طراح گریم سریالهایی چون "بوعلی سینا” و "ابراهیم خلیل ا..” بوده است بخش عمده مشکلات طراحی گریم را ناشی از کمبودهای مالی و البته عدم همکاری بازیگران دانسته است.

مهراوه شریفی نیا می گفت اجازه نمی دهم چسب با لاتکس به صورتم بزنید

اسکندری درباره مشکلاتش با بازیگران سریال گفت: مهراوه شریفی نیا می گفت اجازه نمی‌دهم چسب با لاتکس به صورتم بزنید یا می گفت من لنز توی چشمم نمی‌گذارم یا روی صورتم خطوط نکشید و تهیه کننده و کارگردان هم به راحتی پذیرفتند.

وقتی هنرپیشه ای را با منت و التماس می آورید بهتر از این هم نمیشود

وی ادامه داد: همین طور رضا کیانیان برای بازی در این سریال برای گروه، داستان درست کرد.

این طراح گریم در جایی دیگر از گفتگو بیان داشت: کیانیان در یک مقطع چون ناشناخته بود سعی میکرد نقش های خاص بازی کند اما الان ایشان در بسیاری از نقشها خودش است و اصلا بازی نمی کند.

این طراح گریم افزود: اصلا شما وقتی هنرپیشه ای را با منت و التماس می آورید بهتر از این هم نمیشود. طراح گریم اولین فیلمی که کیانیان بازی کرد یعنی "تمام وسوسه های زمین” من بودم؛ ایشان دو ساعت در حیاط قدم میزد و هر چند وقت یک بار می آمد به اتاق گریم و می گفت من بیایم برای گریم؟ من میگفتم فعلا برو و هر وقت شد گریمت می کنیم اما الان کیانیان می گوید موی سرم را رنگ نمی کنم، نمی گذارم لیفتینگ کنید و چسب به صورتم بزنید…

رفتند و برای این خانم کلاه گیس ۵۰ هزار تومانی خریدند

امیر اسکندری درباره کمبودهای مالی بیان داشت: حتی به من آن قدر بودجه ندادند که بتوانم یک کلاه گیس برای حسن پورشیرازی تهیه کنم.
اسکندری درباره کلاه گیسی که برای دختری خارجی در فیلم استفاده شده بیان می دارد: مجبور شدیم برای او کلاه گیس بگذاریم اما نوعی کلاه گیس هست یک میلیون تومان قیمت دارد و نوعی دیگر ۵۰ هزار تومان. اینها رفتند و برای این خانم کلاه گیس ۵۰ هزار تومانی خریدند پس نمیتوان توقع معجزه داشت.

وی ادامه داد: حتی تهیه کننده برای هنرپیشه کلاه گیس نمی خرد و کارگردان هم اصلا برایش مهم نبود دیگر چه انتظاری از بقیه هست.

خیلی از این بازیگران نمی خواستند در فاز سوم بازی کنند

به گزارش سینماژورنال این چهره پرداز باسابقه در جایی دیگر از گفتگو باز هم از عدم انعطاف بازیگران چنین گفت: مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان کلا با هیچ مساله ای کنار نمی آمدند. اصلا خیلی از این بازیگران نمی خواستند در فاز سوم بازی کنند. من تمام تلاشم نزدبک کردن بازیگران به نقشهاست اما کسی نبود به مهراوه شریفی نیا بگوید اسکندری برای نزدیک کردن تو به نقشت اینجاست و با تو هیچ دشمنی ندارد.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 23:11

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 23:11

سارا پیلین، فرماندار سابق ایالت آلاسکا که در سال ۲۰۰۸ نامزد معاونت ریاست جمهوری بود می‌گوید از مبارزات دونالد ترامپ که برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه می‌کوشد، حمایت خواهد کرد.

ایسنا: خانم پیلین گفت که "مفتخر" است می‌تواند بر مبارزات ترامپ، که در نظرسنجی‌ها از سایر رقبای حزب پیش است، مهر تایید بزند.
 
پیلین و سناتور جان مک کین در انتخابات سال ۲۰۰۸ از باراک اوباما و جو بایدن شکست خوردند.
 
او علیرغم کناره گیری از عالم سیاست، همچنان صدایی با نفوذ در میان محافظه کاران است.
 
او پس از انتشار بیانیه در حمایت از ترامپ، در یک گردهمایی در ایالت آیووا در کنار این میلیاردر عالم تجارت ظاهر شد.
 
پیلین در میان هواداران شادمان ترامپ گفت: "آیا حاضرید پایتان را برای ترامپ به زمین بکوبید؟"
 
سرمایه گذار اهل نیویورک در مقابل ضمن اشاره به "نفوذ" پیلین گفت حمایت او امتیازی است که خیلی ها برای کسب آن تلاش می‌کنند.
 
ترامپ همچنین گفت که پیلین "محافظه کاری قابل اعتماد" با "کارنامه‌ای درخشان در زمینه اداره دولت با مخارج کم، شدیدا مخالف سقط جنین و معتقد به کوچک بودن دولت است که امکان و آزادی لازم برای رشد و نمو کسب و کارها را فراهم می‌کند."
 
به گزارش بی.بی.سی فقط دو سال از شروع دوره فرمانداری خانم پیلین در آلاسکا می‌گذشت که سناتور مک کین او را نامزد معاونت کرد.
 
او به سرعت به چهره محبوب محافظه کاران بدل شد و در مرکز توجه شدید رسانه‌ها قرار گرفت. اما در مقابل به خاطر حملات لفظی تند به باراک اوباما به همان اندازه از سوی دموکرات‌ها و نیروهای متمایل به چپ در آمریکا مورد سرزنش قرار گرفت.
 
او پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۹ از فرمانداری آلاسکا استعفا داد و از آن زمان به عنوان نویسنده و صاحب نظر سیاسی درآمد فوق‌العاده‌ای داشته است.
 
دختر پیلین پیشتر مقاله‌ای در انتقاد از سناتور تد کروز، رقیب اصلی ترامپ، نوشته بود. پیلین پیشتر لینک این مقاله را توییت کرد.
 
سناتور کروز اما در ستایش پیلین سخن گفت:‌ "بدون حمایت او، من به سنا راه پیدا نمی‌کردم. صرف نظر از اینکه او در سال ۲۰۱۶ چه می‌کند، من هوادار بزرگ او خواهم بود."
 
این اشاره‌ای به پیروزی غیرمنتظره کروز در انتخابات سنا در سال ۲۰۱۲ از جمله با حمایت پیلین است.
 
اولین انتخابات ایالتی به زودی در آیووا برگزار خواهد شد.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 22:09

قاچاقچیان مهم‌ترین بهانه قاچاق طلا را "افت ارزش پول ملی" عنوان می‌کنند و با وجودی که نرخ طلا، جهانی است تعیین قیمت آن در داخل و بر اساس ارز صورت می‌گیرد که باعث می‌شود طلا در ایران ارزان‌تر باشد و قاچاقچیان انگیزه پیدا کنند با خارج کردن طلا و فروش آن در خارج سود هنگفتی به دست آورند

ایسنا: قاچاقچیان مهم‌ترین بهانه قاچاق طلا را "افت ارزش پول ملی" عنوان می‌کنند و با وجودی که نرخ طلا، جهانی است تعیین قیمت آن در داخل و بر اساس ارز صورت می‌گیرد که باعث می‌شود طلا در ایران ارزان‌تر باشد و قاچاقچیان انگیزه پیدا کنند با خارج کردن طلا و فروش آن در خارج سود هنگفتی به دست آورند که در این زمینه یکی از مسئولان ستاد مبارزه قاچاق کالا اعلام کرد: طرح‌هایی توسط این ستاد برای مبارزه با قاچاق طلا تصویب شده که با همکاری اتحادیه و مراکز مرتبط اجرایی می‌شود.
 
علی‌اکبر پوراحمدنژاد‌ - رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان تهران - در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه شناسایی عیارهای مختلف طلا و نوع داخلی از خارجی آن بحث کاملا تخصصی است که اتحادیه مربوطه از طریق ستاد مبارزه با قاچاق و مراکز مربوطه این موضوع را رصد می‌کند، گفت: در کنار همه این‌ها مراکزی مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت که بازرسی از صنوف را بر عهده دارد نظارت بر توزیع این کالاها را انجام می‌دهد و هر جا نشانه‌ای از ورود قاچاق مشاهده کند با آن برخورد خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: در بحث قاچاق طلا، اتحادیه مربوطه متولی و مدیریت این موضوع را به عهده دارد، چون یک بحث کاملا تخصصی است و هر فلزی که رنگ آن زرد است را نمی‌توانیم طلا تلقی کنیم.
 
فروش طلاهای خارجی با وجود ممنوعیت واردات
 
در این میان با وجود ممنوع بودن واردات مصنوعات طلا به کشور، شاهد فروش طلاهای ترکیه‌ای، هندی و ایتالیایی در بازار هستیم که در این زمینه رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ضمن گلایه از بالا بودن میزان قاچاق طلا به کشور گفت: واردات مصنوعات طلا به کشور ممنوع است اما اکنون از پنج کشور ترکیه، تایلند، هند، هنگ‌کنگ و ایتالیا مصنوعات طلا به صورت قاچاق وارد می‌شود.
 
به گفته عبادالله محمدولی، ترکیه در واردات مصنوعات طلا به کشور در رتبه اول قرار دارد و پس از آن شاهد واردات از کشورهای تایلند، هند، هنگ‌کنگ و ایتالیا هستیم که البته همه این واردات به صورت غیرقانونی انجام می‌شود.
 
همچنین رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا مدعی است که بخشی از تولید‌کنندگان طلا توانسته‌اند از دانش و تکنیک‌های روز دنیا استفاده ‌کنند و خود را به تکنولوژی های جدید مجهز کنند ولی به دلیل رکودی که در بازار به دلیل تحریم داشتیم چالش‌هایی را شاهد بودیم و قاچاق مصنوعات طلا و جواهر مثل یک غده بدخیم این صنعت را دچار چالش هایی کرده است که اگر جلوی آن گرفته نشود تا جایی پیش می‌رود که این صنعت را از درجه اعتبار ساقط می‌کند.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 22:09

یک کارشناس سیاسی اتریشی گفت که گروه تروریستی داعش بخشی از استراتژی آمریکا برای تحریک جنگ در هر نقطه از جهان است.

تسنیم: ویبرن ویزر کارشناس سیاسی اتریشی و از مؤسسان کمیته حقیقت‌یاب حوادث 11 سپتامبر سال 2001 به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان غربی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله خامنه‌ای در این نامه دو تفاوت عمده در کاراکتر و امتداد مفهوم تروریسم را که توسط مردم در کشورهای غربی و اسلامی احساس می‌شود ارائه کرده است.
 
رهبر ایران از جوانان غربی خواسته تا تروریسم و سرکوب را در هر جایی از جهان محکوم کنند
 
ویزر در ادامه گفت: بر اساس نامه رهبر ایران، مسلمانان مدت‌ها پیش از کشورهای غربی، قربانیان تروریسم هستند. جدای از دورویی غرب (و مؤسسات بین‌المللی که توسط غربی‌ها هدایت می‌شود) در قبال سیاست‌های اسرائیل، وی از جوانان خواست تا این رفتار را تغییر داده و تروریسم و سرکوب را در هر جایی که اتفاق می‌افتد محکوم کنند.
 
بسیاری از گروه‌های تروریستی توسط سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای غربی تشکیل شده‌اند
 
این کارشناس سیاسی غرب در ادامه این مصاحبه گفت: من معتقدم که بسیاری از گروه‌های تروریستی نظیر القاعده و داعش توسط سازمان‌های اطلاعاتی و نظامی کشورهای غربی ایجاد می‌شوند و پرورش می‌یابند. در واقع این سازمان‌ها بهانه‌ای برای ادامه یافتن جنگ‌ها در جهان و از بین رفتن آزادی در تمامی کشورها هستند. این جنگ‌ها در راستای منافع شرکت‌های تجاری بزرگ بوده که ارتباط بی‌پایانی با گریه‌های تصنعی برخی سازمان‌ها دارند.
 
داعش بخشی از استراتژی آمریکا برای تحریک جنگ در هر منطقه از جهان است
 
ویزر در بخش دیگری از این مصاحبه درباره نقش آمریکا و برخی کشورهای غربی در ایجاد و تسلیح داعش گفت: تردیدی وجود ندارد که تمامی این گروه‌های تروریستی بخشی از استراتژی آمریکا و متحدانش برای تحریک جنگ در هر منطقه از جهان و در هر زمان ممکن است. در گذشته این گروه‌ها توسط متحدان آمریکا به‌صورت آشکارا یا پنهانی مسلح و تأمین مالی می‌شدند.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 22:09

نیکی کریمی به جمع داوران جشنواره فیلم کوتاه موج پیوست

خبرآنلاین: نیکی کریمی بازیگر وکارگردان نام آشنای سینمای ایران به جمع داوران اولین دوره از جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج پیوست تا درکنار، ابوالفضل جلیلی و رسول صدرعاملی فیلمسازان سینما، آثار حاضر در بخش مسابقه این جشنواره را داوری کند.
 
تاکنون، بیش از 400 فیلم کوتاه به دبیرخانه نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج ارائه شده که حسین مهکام، مجید رضا مصطفوی و رضا شیخلانی به عنوان اعضای هیأتانتخاب بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه موج، به زودی تماشای این فیلم‌ها را آغاز می‌کنند و روند انتخاب آثار تا پس از پایان مهلت ارسال آثار که 15 بهمن ماه است ادامه خواهد یافت.
 
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنوراه فیلم کوتاه موج، تمدید نخواهد شد و 15 بهمنماه آخرین فرصت برای ارسال آثار کوتاه سینمایی در سه بخش داستانی، مستند وانیمیشن توسط علاقمندان است.
 
نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج (فیلم های پندآموز) به همت سازمان منطقه آزاد برگزار می‌شود.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:05

وزیر نیرو از معافیت وزارت نیرو در زمینه تأمین مالی یارانه نقدی خبر داد و گفت: با موافقت دولت از ابتدای سال ۹۵ دیگر رقم دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان را برای بخش هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نمی‌کنیم .

تسنیم: حمید چیت چیان در پایان ششمین کنفرانس نیروگاه‌های حرارتی کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وزارت نیرو از بخش برق سالانه دو هزار و 300 میلیارد تومان برای هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌کند که این موضوع در سال 94 نیز انجام شده است.
 
وی افزود: با موافقت دولت از ابتدای سال 95 دیگر این دو هزار و 300 میلیارد تومان را برای بخش هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نمی‌کنیم و خود این مسئله موجب می‌شود که در تأمین مالی صنعت برق بتوانیم از این هزینه بهره بگیریم.
 
وزیر نیرو در پاسخ به سوالی در خصوص راهکار وزارت نیرو برای پرداخت مطالبات پیمانکاران، اذعان داشت: تاکنون موفق شدیم دو هزار میلیارد تومان اوراق خزانه اسلام به عنوان تسویه بخشی از مطالبات پیمانکاران به آنها پرداخت کنیم که حدود 900 میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی به شرکت مپنا و حدود 1100 میلیارد تومان به دیگر پیمانکاران پرداخت شده است.
 
چیت چیان ادامه داد: در سال آینده پرداخت بخشی دیگر از مطالبات پیمانکاران و تولیدکنندگان برق در بخش خصوصی با استفاده از اوراق خزانه اسلامی و اوراق مشارکت و اوراق صکوک در برنامه دولت قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین دولت موافقت کرده هر زمان که وزارت نیرو اوراق مشارکتی منتشر و عرضه کند مقدار باقیمانده اوراق مشارکت که به فروش نرفته است را به عنوان تسویه بخشی از مطالبات بخش خصوصی به آنها پرداخت کند.
 
وزیر نیرو در پاسخ به اینکه آیا شرایط بخش خصوصی داخلی و خارجی در دوران پساتحریم متفاوت است، گفت: هیچ نگرانی برای فعالیت بخش خصوصی داخلی در دوران پساتحریم وجود ندارد و دولت شرایط یکسانی برای بخش خصوصی داخلی و بخش خصوصی خارجی در زمینه سرمایه گذاری در پروژه‌ها قائل می‌شود و حتی می‌توانم بگویم که شرایط جدید به نفع بخش خصوصی داخلی نسبت به گذشته است چرا که دولت کمک می‌کند تا بخش خصوصی داخلی که در هر پروژه‌ای تمایل به سرمایه‌گذاری دارد بتواند بهتر از گذشته با مشارکت شرکت‌های خارجی به انتقال دانش و تکنولوژی اقدام کند.
 
چیت چیان افزود: تضامینی که برای بازپرداخت سرمایه بخش خصوصی خارجی به شرکت‌های خارجی ارائه می‌شود، همان تضامین را برای بخش خصوصی داخلی نیز ارائه می‌کنیم و هیچ تفاوتی در ارائه تضامین وجود ندارد.
 

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:05

یک منبع عراقی از ورود سری جدید نیروهای ویژه ارتش آمریکا به پایگاهی در این کشور خبر داد.

تسنیم: به گزارش القدس العربی، یک منبع امنیتی عراقی امروز چهارشنبه از ورود یک سری نیروی ویژه ارتش آمریکا به پایگاه "عین الاسد" واقع در 200 کیلومتری بغداد خبر داد.
 
این منبع که یک افسر بلندپایه در فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه عراق است گفت: نیروهای ویژه ارتش آمریکا برای کمک به آزادسازی مناطق غربی الانبار که با سوریه و اردن هم مرز است وارد پایگاه عین الاسد شده اند.
 
وی افزود شمار نیروهای آمریکایی که در پایگه عین الاسد حضور دارند به 1800 افسر و سرباز می‌رسد.
 
این افسر عراقی گفت که مأموریت این نیروهای آمریکایی که دارای مهارتهای جنگی و مجهز به سلاحهای آمریکایی پیشرفته هستند همکاری با نیروهای عراقی و عشایر الانبار برای آزادسازی مناطق غربی این استان بویژه مناطق "هیت" و اطراف حدیثه و "القائم" در نزدیکی سوریه و "الرطبه" در نزدیکی مرزهای اردن و همچنین برقراری امنیت جاده بین المللی بین بغداد و امان پایتخت اردن است.
 
وی اظهار داشت که تعداد این نیروهای تازه وارد آمریکا 101 نفر است که ساعات پایانی روز سه شنبه وارد عراق شدند و به زودی مأموریتهای جنگی و آموزشی خود و همچنین ارزیابی جغرافیای این منطقه را که داعش آن را تحت اشغال خود دارد آغاز خواهند کرد.
 
«اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه در آستانه نشست وزرای دفاع کشورهای ائتلاف موسوم به ضد داعش به سرکردگی این کشور گفت که ائتلاف بین المللی مربیان نظامی بیشتری به عراق خواهد فرستاد.
 
یک هفته قبل بود که کارتر از ورود نیروهای عملیات ویژه آمریکا برای آغاز مأموریت علیه داعش وارد عراق خبر داد.
 
کارتر ماه گذشته از تصمیم خود برای استقرار نیروهای واکنش سریع آمریکا در عراق خبر داده بود.
 
حضور نیروهای ویژه ارتش آمریکا با مخالفت گروههای مختلف این کشور از جمله نیروهای داوطلب مردمی روبرو شد.
 
پافشاری واشنگتن برای اعزام نظامیان بیشتر به عراق در شرایطی است که مقامات عراقی بارها تاکید کرده اند که برای نبرد علیه داعش نیاز به حضور نظامیان هیچ کشوری در عراق ندارند.
 
این در حالی است که دفتر رسانه ای حیدرالعبادی نخست وزیر عراق از توافق با آمریکا بر سر ارسال تعداد محدودی از نیروهای ویژه ارتش آمریکا برای کمک و پشتیبانی هوایی از نیروهای عراقی به این کشور خبر داد و تاکید کرد که این نیروها در هیچ مأموریت زمینی شرکت نخواهند کرد.
 
سعد الحدیثی سخنگوی دفتر العبادی گفت که رصد تحرکات سرکرده های داعش و هدف قرار دادن آنها از جمله مأموریتهای دیگر این نیروهای ویژه آمریکایی است.
 
وی افزود که این نیروها به هیچ وجه در مأموریتهای زمینی حضور نخواهند داشت و فعالیت آنها در مرزهای مشترک با سوریه متمرکز است.
 
الحدیثی تاکید کرد که نیروهای ویژه ارتش آمریکا از طریق هماهنگی کامل با دولت عراق و فرماندهی عملیات مشترک مأموریتهای مورد نظر را انجام می دهند.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:05

مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران معصومه ابتکار را بدترین انتخاب روحانی برای ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: ای‌کاش این فرد منصوب شده در جایگاهی قرار می‌گرفت که به سلایق سیاسی‌اش بپردازد.

تسنیم: محمد باقر صدوق از عملکرد رییس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی رفتارهای سیاسی وی در مصاحبه اخیر با رسانه‌ گاردین اشاره کرد و افزود: رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به‌جای اعتراض به شورای نگهبان بهتر است در کارهای سیاسی دخالتی نکند؛ اگر می‌خواهد چنین عملکردی داشته باشد مناسب‌ترین راه این است که استعفا بدهد.
 
مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران علت صحبت‌های ابتکار پیرامون شورای نگهبان و یا تأیید و رد صلاحیت‌ها را حضور دو تن از دوستانش در جمع کاندیداها دانست و گفت: شهربانو امانی و سید احمد نبوی که یکی از آنان مشاور ابتکار و دیگری مدیرکل سابق بازرسی ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست بوده‌اند رد صلاحیت شده‌ و نگرانی ابتکار نیز از بیان مطالب مندرج در رسانه‌های بیگانه به همین علت است.
 
صدوق ضمن گلایه از مصاحبه رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با رسانه‌های بیگانه تأکید کرد: بهتر است ابتکار در جایی به کار گرفته می‌شد که به‌راحتی به سلایق سیاسی‌اش بپردازد و محیط زیست نیز قربانی نمی‌شد.
 
وی در پایان تصریح کرد: ای‌کاش مسئول سازمان حفاظت از محیط زیست لحظاتی را نیز کنار کارمندان خود و در اتاق‌هایشان سپری کند و پای درددل آنان نیز بنشیند.
 
 معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در روزهای اخیر در مصاحبه‌ای با گاردین اعلام کرده که مهم‌ترین موضوعی که دولت روحانی با آن مواجهه خواهد داشت، انتخابات ماه فوریه پارلمان و مجلس خبرگان است.
 
وی مدعی شده است: نگرانی‌هایی در زمینه فرآیند بررسی و تفحص شورای نگهبان وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم بر نگرانی‌ها غالب شویم. همه چشم‌انتظار انتخابات عادلانه و رقابت سالم هستند و این مهمترین موضوعی است که ما در پیش داریم. دولت در پی اطمینان یافتن از انجام درست انتخابات بر اساس قانون و اصولی است که ما برای چشم‌انداز دموکراسی در کشور داریم.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:55

پادشاه عربستان همیشه مسن‌ترین فرزند زنده عبدالعزیز است و به همین دلیل، پادشاهان این کشور معمولا پیرمردانی هستند که پس از چند سال زمینگیر می‌شوند و پیرمرد بعدی را جایگزین خود می‌کنند. هر چه از عمر نظام سعودی می‌گذرد، سن و سال فرزندان عبدالعزیز نیز بالا‌تر می‌رود. برخی متقدند پادشاه پیشین عربستان به همین دلیل، برای اولین بار پست چانشین ولیعهد را ایجاد کرد. پست جدیدی که به نظر برخی تحلیلگران عرب، اولین قدم برای به سلطنت رسیدن "متعب بن عبدالله" بود. همین حربه پس از فوت ملک سعودی و دوره سلطنت سلمان، بر علیه فرزند عبدالله استفاده شد.

بازی تاج و تخت

پس از مرگ ملک عبدالله و بر تخت نشستن برادر کهنسال وی، نام "مقرن بن عبدالعزیز" به عنوان ولیعهدی شنیده شد که خیلی زود پادشاه می‌شود. کمتر از چهار ماه بعد در ماه آوریل، تغییرات دربار سعودی که دور از ذهن نیز نبود، نظر کار‌شناسان مبنی بر پادشاهی مقرن را باطل کرد. ولیعهد پادشاه سعودی که در زمان عبدالله انتخاب شده بود به ادعای ریاض استعفا داد و "محمد بن نایف" که پیش از این عهده دار وزارت کشور بود جایگزین وی شد. تغییر بعدی نیز، مربوط به "سعود الفصیل" فرزند پادشاه پیشین سعودی رکورددار بیشترین حضور در مقام وزیر امور خارجه در جهان بود، که استعفا و جای خود را به "عادل الجبیر" سفیر این کشور در ایالات متحده آمریکا داد.

انتصاب بن نایف که "بروس ریدل"، تحلیلگر ارشد موسسه بروکینگز و افسر اطلاعاتی بازنشسته سرویس اطلاعاتی آمریکا از او با نام شاهزاده ضد تروریسم نیز یاد می‌کند در منصب ولیعهدی، نقشه فرزندان و تبار عبدالله را نقش بر آب کرد و قدرت را چهارقبضه به دست سدیری‌ها انداخت. فرزند ملک عربستان نیز جانشین ولیعهد شد تا در کنار وزارت دفاع، معاونت نخست‌وزیر و ریاست دربار رشته قدرت در دست آنان باقی بماند. به لطف بیماری ملک سلمان و به دست گرفتن زمام امور توسط جوانان سعودی، خاندان سدیری که از اواسط دوران حکومت ملک فهد از راس امور کنار زده شده بودند، بار دیگر فرماندهی صحنه را در اختیار گرفتند.

پایگاه خبری "النشره" لبنان یک روز پس از تغییر و تحولات در دستگاه سیاسی عربستان، ضمن تشریح ائتلاف میان فرزند نایف و پسر پادشاه، به جنگ قدرت بعدی میان این دو شاهزاده سعودی اشاره کرد. هر دوی آنان از نسل سوم و نوه‌های عبدالعزیز هستند و هر کدام که به قدرت برسند، به معنی پایان یافتن دوره پادشاهان فرتوت و ادامه سلطنت در دودمان سدیری است. هر چند که اتحاد پسرعمو‌ها برای کنار زدن فرزند عبدالله لازم بود اما تنها یکی از آن‌ها می‌تواند پادشاه بعدی باشد. وزیر دفاع عربستان به دلیل بیماری پدرش در عمل هدایت کشور را به عهده گرفته و امروز که رسانه‌ها از وخامت حال ملک سلمان و از دست رفتن قدرت تکلم وی خبر می‌دهند، این اختیارات بیشتر خواهد بود. همین امر می‌تواند یکی از دلایل بروز تنش بیشتر میان بن نایف و محمد بن سلمان باشد. افزون بر این، ریاست دربار سعودی توسط فرزند پادشاه نیز بر نفوذ وی می‌افزاید.

هر کدام از این دو شاهزاده سعودی چندین نهاد قدرت را در اختیار دارند اما آنچه کمی چشمگیر‌تر است، هدایت وزارت دفاع و نیروهای مسلح توسط فرزند پادشاه است که کفه قدرت را به طرف سمت وی سنگین می‌کند.

مهره‌های آمریکایی

بیش از یکسال از مرگ ملک عبدالله و روی کار آمدن جناح دیگر در عربستان می‌گذرد. پس از موج قابل پیش بینی تغییرات در راس سلطنت یا به عبارت دیگر زلزله سیاسی که در ریاض رخ داد، کار‌شناسان عنوان کردند که دولت عربستان دیگر محافظه کار نیست و حلقه ضد ایرانی عنان کار را به دست گرفتند. پازل ضد ایرانی دربار سعودی با حضور بن سلمان، محمد بن نایف، عادل الجبیر و "خالد الحمیدان" کامل‌تر شده است. هر چند که دولتمردان پیشین سعودی ظاهر نسبتا دوستانه خود با ایران را حفظ می‌کردند اما جانشینان آنان، شمشیر تخاصم را از رو بر کمر بستند.

چیدمان جدید دولت سعودی، نقطه عطف بحران در خاورمیانه است. بن نایف، تحصیلکرده آکادمی‌ FBI در آمریکا و موسسه ضد تروریسم اسکاتلندیارد در انگلستان است. همچنین بروس ریدل در مقاله خود با عنوان شاهزاده مبارزه با تروریسم، ذکر می‌کند که وی بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ نزدیک‌ترین همکار آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در مبارزه با القاعده! در عربستان بوده است. از سوی دیگر، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان نیز شرایطی مشابه بن نایف دارد. وی نیز در دانشگاه‌های آمریکا تحصیل کرده و به مدت ۸ سال نیز سفیر عربستان سعودی در ایالات متحده بود.

نفر سوم که کمتر نامی از وی در رسانه‌ها برده می‌شود، خالد حمیدان ژنرال ارتش و رئیس فعلی سازمان استخابارات عمومی عربستان است که وی نیز تحصیلات خود در دانشگاه‌های ایالات متحده گذرانده و توسط نیروهای امنیتی آمریکایی آموزش دیده است. شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که "بندر بن سلطان" رئیس پیشین این سرویس اطلاعاتی نیز که از وی به عنوان مرد سایه بحران‌های خاورمیانه یاد می‌شود، آموزش دیده ایالات متحده و بریتانیا و بیش از دو دهه سفیر کشور خود در آمریکا بود.

خاورمیانه بحران

سیاستمداران تربیت شده توسط آمریکا در کنار جوان بی‌تجربه‌ای که افسار دربار را در دست گرفته، پله پله سیاست‌های ایالات متحده که‌‌ همان افزایش بحران در خاورمیانه است را پیاده سازی می‌کند. ناکامی‌های سعودی‌ها در سوریه و عراق و استیصال آنان در طوفانی که در یمن به راه انداختند، این گروه از سیاسیون سعودی را بر آن می‌دارد که برای به دست آوردن آبروی از دست رفته خود به هر ریسمانی چنگ بیاندازند. بحران‌سازی که سعودی‌ها برای نجات خود از منجلابی که در خاورمیانه ایجاد کرده‌اند، به راه انداختند منطقه را به طرف "خاورمیانه جدید" که آمریکایی‌ها از یک دهه پیش خواهان آن بودند حرکت می‌دهد. دلیل آن نیز این است که سعودی‌ها حاضر به پذیرش شکست خود در برابر ایران در بحران‌هایی که ایجاد کردند نیستند.

هدف آنان این بود که نظام "بشار اسد" در سوریه را حداکثر ظرف چند ماه ساقط کنند اما بیش از ۵ سال است که نتوانستند کاری از پیش ببرند. پس از آن، برای نزدیک‌تر کردن بحران به طرف ایران پیاده نظام خود را راهی عراق کردند اما در آن جبهه نیز نتوانستند به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند. بنابراین، برای حفظ آبروی خود هر روز بر کانال‌های حمایت از تروریسم می‌افزایند و جریان تزریق پول، سلاح، تجهیزات و نیروی انسانی به گروه‌های تروریستی وهابی را گسترش می‌دهند و این کار مانند آن است که هیزم بیشتر بر آتش ریخته شود. سوای این عملیات میدانی، به دنبال این نیز هستند که در فضای سیاسی جایی برای خود باز کنند اما در این عرصه نیز به بن بست می‌خورند. سعودی‌ها به طور موازی با جریان صلح سوریه که در سازمان ملل پیگیری می‌شود (و کاری از پیش نمی‌برد)، نشست معارضان در ریاض را ترتیب داد اما عملا نتیجه‌ای از کار خود نگرفت. تشکیل ائتلاف نظامی اسلامی نیز نتوانست راهی برای آنان باز کند و سعودی‌ها را همچنان در بن بست نگاه داشت.

نقش ایران در مبارزه با تروریسم، علیرغم پروپاگاندای کشورهای عربی و غربی قابل انکار نیست و این موضوع برای ریاض بسیار سنگین است. بنابراین تلاش می‌کند دیواری که در برابر خود می‌بیند را با توسل به راه‌های مختلف اطلاعاتی، سیاسی و رسانه‌ای خراب کند و کنار بزند؛ خواه این حربه‌ها، مطرح کردن جنگ عرب و عجم و شیعه و سنَی یا پروار‌تر کردن تروریست‌های داعش و القاعده باشد. زمانی که نشریه آلمانی می‌گوید عربستان چیزی غیر از نفت، خرما و تروریسم برای دنیا ندارد و از طرف دیگر، نقش ایران در مبارزه حقیقی با تروریسم در جهان اثبات شده آن‌ها باید تلاش کنند تا چهره‌ خود را تطهیر کنند. "بازی تاج و تختی" که از زمان مرگ عبدالله در عربستان آغاز شد، روند مقابله با ایران را تغییر داد و شیوه زیرکانه حکومت قبلی که بیشتر پشت پرده بود را عوض کرد و تنش‌ها را به میدان آورد. اگر سعود الفیصل که چهل سال سکان دیپلماسی عربستان را در دست داشت، در خصوص ایران می‌گفت که ما با ایران در حال جنگ نیستیم اما انتظار داریم این کشور دست از حمایت از حوثی‌ها بردارد، جانشین وی جمهوری اسلامی را به تروریسم متهم و ناکامی‌های کشور خود را اینگونه مخفی می‌کند.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:55

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه نقل قول روحانی درباره بازگشایی 1000 ال‌سی از جانب رئیس اتاق بازرگانی ایران بوده است، گفت: رئیس‌جمهور دیگر مدعی خروج از رکود نیست و امروز رکود نسبت به گذشته عمیق‌تر هم شده است.

مشرق: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در نشست خبری اخیرش درباره بازگشایی 1000 ال‌سی در روز تعطیل، اظهار داشت: ظاهراً نقل قول بازگشایی 1000 ال‌سی در روز تعطیل از آقای جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی ایران بوده که آقای رئیس‌جمهور در نشست خبری اعلام کرده است.
 
وی افزود: با وجود آنکه آقای جلال‌پور فردی نیست که نسبت به مسائل تجارت بین ایران و کشورهای دیگر و مناسبات مالی ناآشنا و ناآگاه باشد، اما باید از او توضیح و پاسخ این سؤال را خواست که چگونه در روزهای شنبه و یکشنبه که تعطیل است، 1000 ال‌سی گشایش یافته است.
 
مصباحی‌مقدم یادآور شد: خبری که بنده دارم مبنی بر این است که درست است که روزهای شنبه و یکشنبه بانک‌های خارجی تعطیلند اما احتمالاً مقدمات بازگشایی 1000 ال‌سی از قبل فراهم شده بوده و منتظر موافقت سوئیفت برای جابجایی این پول بوده است؛ اگر چنین اتفاقی افتاده باشد دور از ذهن نیست و 1000 ال‌سی در مجموعه مبادلاتی که سوئیفت به صورت روزانه یا ساعتی انجام می‌دهد، اندکی از بسیار است.
 
وی در ادامه با اشاره به اظهارات سال گذشته آقای رئیس‌جمهور درباره خروج کشور از رکود، متذکر شد: در مورد خروج از رکود باید بگویم امروز خود آقای رئیس‌جمهور هم معتقد به خروج کشور از رکود نیست، این سخنی بود که سال گذشته آقای روحانی گفت که البته بر اساس گزارشاتی بود که به آقای رئیس‌جمهور داده شده بود.
 
مصباحی‌مقدم عنوان کرد: آن گزارش‌ها نشان می‌داد که در سه ماهه اول سال 93 نسبت به سه ماهه اول سال 91 حدود 3 درصد رشد اتفاق افتاده است، به همین دلیل اعلام شد که کشور از رکود عبور کرده است، در حالی که خروج از رکود درست نبوده است.
 
مصباحی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: این معنا از آن گزارش‌ها واقع نشده بود که کشور از رکود خارج شده است، اخیرا دیگر آقای رئیس‌جمهور مدعی خروج از رکود نیستند بلکه در اظهارات‌شان می‌گویند ما همچنان در رکود هستیم، این واقعیتی است که وجود دارد و باید گفت رکود نسبت به گذشته عمیق‌تر هم شده است، البته امیدواریم بر اساس منابع مالی که در راستای اجرای برجام قرار است آزاد شود، به تدریج شاهد خروج کشور از رکود باشیم.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:55

احدی در قطعه نام آوران به خاک سپرده می شود.

مراسم تشییع جنازه رضا احدی صبح امروز برگزار شد.خانواده،دوستان،هم بازی ها و ...آمده بودند تا او را به خانه ابدی اش ببرند.

احدی در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) و در همسایگی ناصر حجازی به خاک سپرده می شود. 

رضا احدی همسایه ناصر حجازی شد+عکس

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:49

بنا بر تصمیم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی،نام عبدولی از لیست اعزامی به تورنمنت زومباتلی مجارستان خط خورد.

 ایسنا: محمد بنا با اعلام این مطلب،درباره علت اتخاذ این تصمیم اظهار کرد: عبدولی به تازگی در رقابت‌های جام تختی کشتی گرفته بود و از سویی دیگر نیز پیش از آن در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به روی تشک رفته بود. به این دلیل که وی در یک ماه اخیر در این دو مسابقه حاضر شده بود،تصمیم گرفتم نام او را از تیم اعزامی به تورنمنت مجارستان خط بزنم.
 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: نگران این بودم که به بدن عبدولی با حضور در این تورنمنت فشار بیاید و باعث مصدومیت او شود. از سوی دیگر نیازی به اعزام عبدولی به تورنمنت خارجی نمی‌بینم.همچنین مجتبی کریم فر نیز در وزن 85 کیلوگرم به این تورنمنت اعزام خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا،رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام زومباتلی روزهای 17 و 18 بهمن ماه در مجارستان برگزار می‌شود.
 
اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها به شرح زیر است:
 
59 کیلوگرم: حمید سوریان
 
66 کیلوگرم: امید نوروزی
 
71 کیلوگرم: محمدعلی گرایی
 
85 کیلوگرم: داود عابدین زاده و مجتبی کریم فر
 
98 کیلوگرم: قاسم رضایی
 
130 کیلوگرم: بشیر باباجان زاده
 
سرمربی: ایرج اسفندیاری‌فر

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:49

سوگل طهماسبی، بازیگر نقش نرگس در سریال کیمیا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکس زیر را منتشر کرد و نوشت...

فردا: سوگل طهماسبی، بازیگر نقش نرگس در سریال کیمیا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکس زیر را منتشر کرد و نوشت:

من و گلوريا دختر دوست داشتنی و شيرين/ فاز ٣ كيميا

عکس سلفی بازیگر بی حجاب کیمیا

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:49

خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از گروه ایتالیایی 'بی تی پی (BTP)' خبر داد که این گروه 29 دی و بلافاصله پس از برداشته شدن تحریم های اقتصادی، برای ساخت پنج بیمارستان در ایران توافق اصولی امضا کرده است.

 خبرگزاری فرانسه نوشت که 'پسینا کاستروزینی (Pessina Costruzioni)' یکی از شرکت های این گروه است که سه بیمارستان هزار تختخوابی در تهران خواهد ساخت. گروه 'بی تی پی' در رشت و نیشابور نیز بیمارستان های 500 تختخوابی خواهد ساخت. صنایع ایتالیایی امید فراوانی به اجرا شدن برجام و برداشته شدن تحریم های ایران بسته اند.
 
در ماه نوامبر کارلو کالندا (Carlo Calenda) معاون وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا در راس یک هیأت بزرگ اقتصادی شامل مدیران و نمایندگان 178 شرکت، 20 اتحادیه تجاری و 12 گروه بانکی به ایران سفر کرد.
 
فدریکا گوییدی (Federica Guidi)، وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا نیز چند ماه پیش اطمینان داد که این کشور مانند دوران پیش از تحریم ها بزرگترین شریک تجاری و اقتصادی ایران خواهد بود. پیش از برقراری تحریم ها، تجارت ایران و ایتالیا به 7 میلیارد یورو می رسید. اکنون میزان تجارت ایران و ایتالیا 1.6 میلیارد یورو است که 1.2 میلیارد یوروی آن صادرات ایتالیا به ایران می باشد.
 
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران از 25 تا 27 ژانویه (5 تا 7 بهمن) به اروپا سفر می کند. وی در اولین مرحله از این سفر، روز پنجم بهمن برای گفت و گو با مقامات ارشد ایتالیایی وارد رم می شود. رئیس جمهوری ایران پس از ایتالیا از فرانسه دیدار خواهد کرد.
منبع: ایرنا

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 17:39

یک وبلاگ نویس ناشناس از شهر بروکلین به دلیل ضبط جسورانه‌ی سقوط در نان‌های مختلف، در فضای مجازی معروف شده است. این خانم خودش را با صورت روی انواع نان می‌اندازد و ویدئوی آن‌ها را در صفحه اینستاگرام خود با عنوان «Bread Face Blog» قرار می‌دهد. او عنوان صورت نانی را برای ویدئوهایش گذاشته است.

دختر صورت نانی با 40000طرفدار+تصاویر

صورت نانی از خود اسمی نبرده است اما می‌دانیم که دختری 27 ساله است. با بیش از 40000 طرفدار در اینستاگرام و هزاران لایک برای هر ویدئو، این عادت عجیب‌وغریب خراب کردن نان موردتوجه روزنامه‌های متعددی ازجمله «بازفید» و «نیویورک تایمز» را به خود جلب کرده است. مشخصاً تمام این روزنامه‌ها هم یک سؤال را از او پرسیده بودند: چرا او چنین کاری را انجام می‌دهد؟

دختر صورت نانی با 40000طرفدار+تصاویر

او در مصاحبه‌ای با «مانچیز» می‌گوید: همه‌چیز از تابستان شروع شد. من یک رولت چایِ سبز را از نانوایی کره‌ای خریده بودم و به‌آرامی شروع کردم به مالیدن صورتم به آردهای روی آن. حس خوبی بود؛ بنابراین همین کار را با نان‌های دیگر هم انجام دادم! من حس این کار را دوست دارم و شاید هم این کار من آن بیرون کسی را به خنده بیاورد.

دختر صورت نانی با 40000طرفدار+تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 17:39

فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهید مطهری در مسجد منشور و حوزه مقاومت خواهران  218  ناحیه سلمان تهران بزرگ با مسئولین و اعضاء شورای این پایگاه و حوزه دیدار و آنها گزارش مفصلی از فعالیت های خود ارائه کردند.
 
سردار نقدی با تاکید بر اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بیش از 37 سال است که ملت ایران در مقابل هجوم تمام عیار قدرت ها ایستاد گی می کند، گفت: اگر ملت ایران این چنین در مقابل ابزارها، امکانات، تجهیزات و فشارهای همه جانبه مستکبرین دوام آورده، ثمره تلاش هایی است که بسیجیان ایثار گرانه و خالصانه در راه خدا انجام می دهند.
 
وی افزود: درهمه پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت هایی انجام می شود که وقتی در سراسر کشور این کارها در کنارهم قرار می گیرد قدرت بزرگی را تولید می کند.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همان طور که در نامه اخیر مقام معظم رهبری آمده است، مستکبرین جز زبان زور نمی فهمند.
 
وی با اشاره به اینکه مستکبرین و زور مداران تمام منافع و سرمایه های دنیا را به نفع خود مصادره می کنند، اظهار داشت: اگر قدرتمند نباشیم مستکبرین و زورگویان همان بلایی را که بر سر ملت های دنیا آورده اند بر سر ما هم خواهند آورد و ثروت و سرمایه ملت ایران را به تاراج می برند.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: لغو تحریم بانک سپه و باز پس گیری یک میلیارد و 700 میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران پس از 36 سال نشان داد که آمریکا جز زبان زور نمی فهمد.
 
وی ادامه داد: این پول مربوط به بیانیه الجزایر بوده و هنوز بعد از 36 سال بیش از 50 میلیارد دلار آن، باید برگردانده شود؛ آمریکا پس از سالها مذاکره، بحث و پیگیری از طریق دادگاه لاهه و رایزنی های مختلف حاضر نشده آن را مطابق تعهد خود بازگرداند.
 
نقدی تاکید کرد: باز پس گیری این مبلغ در قبال آزادی جاسوس آمریکایی انجام شده و ربطی به جریان مذاکرات ندارد.
 
وی ادامه داد: راه گرفتن حق از مستکبرین، قدرتمند شدن است و باید هر روز قوی تر و قوی تر شویم.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ایجاد پایگاه های مقاومت بسیج و فعالیت آنها به نوعی ایجاد قدرت می کند خاطر نشان کرد: وقتی مردم بر اساس اعتقاد و باور دور هم جمع می شوند و با یک هدف، کاری را دنبال می کنند قدرتی بزرگ تولید می شود.
 
وی افزود: مردم با عضویت و فعالیت در بسیج اعتماد به نفس ملی پیدا می کنند و ترس و ضعف نفس از آنها دور می شود.
 
نقدی با تاکید بر اینکه هر فردی از خواهران بسیجی برای حفظ دین و ارزش ها سختی و مشقت های زیادی تحمل می کند گفت: خدا این تلاش و مجاهدت را می بیند و نتیجه اش را با عنایت و لطف به ملت ایران باز می گرداند.
 
وی خاطرنشان کرد: در حساس ترین شرایطی که دشمن برای تحقیر ملت ایران برنامه ریزی کرده بود با اراده و خواست خدا، پنج یا شش نیروی پاسدار 10 تفنگدار متجاوز آمریکایی را در خلیج فارس دستگیر می کنند و با عنایت خدا نقشه های دشمن نقش بر آب شد.
 
نقدی تاکید کرد: دستگیری این 10 تفنگدار آمریکایی حجت خدا بر مردم ایران بود و ثابت کرد که خدا با ملت ایران است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود فعالیت بسیج خواهران در عرصه حجاب و عفاف را بسیار مفید و تعیین کننده دانسته و افزود: هیچ ثوابی از این بالاتر نیست که با هدایت و اقناع خواهران بسیجی خانمی که بد حجاب بوده، حجاب و پوشش اسلامی را انتخاب کند.

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 17:39

آیت‌الله مکارم‌شیرازی، اجرای برجام را موفقیتی قابل توجه خواند و در عین حال بر لزوم پرهیز از غلو و مبالغه گویی در این باره تاکید کرد.

 این مرجع تقلید در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به اجرای برجام، گفت: بحمدالله پس از زحمات فراوان و تلاش‎های مستمر برجام به ثمر نشست و کار قابل ملاحظه‎ای انجام و یک پیروزی نصیب مردم کشورمان شد.
 
وی بیان کرد: نباید برخی بنشینند و منفی ببافند و بگویند کاری نشده، واقعیات را باید پذیرفت و نباید در برابر واقعیات سر سختی نشان داد، برجام پیروزی قابل ملاحظه‌ای بود.
 
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دو مشکل است که همه ما و دولتمردان باید از آن بپرهیزیم، اگر در مورد برجام مبالغه، غلو و بزرگنمایی کنیم سطح توقع مردم بالا می‌رود؛ در حالی که به یقین برای حل مشکلات زمان لازم است.
 
وی تاکید کرد: مسائل مربوط به این پرونده یک بخش از مشکلات ما بود، بنابراین نباید در خصوص آن مبالغه کرد؛ اگر در این باره مبالغه شود غربی‎ها می گویند تیر ما به نشان خورده و معلوم می شود تحریم ها ایران را بیچاره کرده بود.
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: این کار باعث سوء استفاده دشمنان و غربی‎ها می شود، بنابراین باید اعتدال را در همه چیز رعایت کرد و از افراط در هر کاری بپرهیزیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که در مسائل مربوط به انتخابات در مقابل یکدیگر نایستیم، همدیگر را تخریب نکنیم و نخواهیم یکدیگر را از میدان به‌در کنیم، اظهار کرد: دست به دست هم دهیم اگر مشکلاتی هم هست با مذاکره حل کنیم و معیار همه عمل به قانون باشد، اگر قانون معیار باشد مشکلی پیش نمی آید.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: امیدواریم با عمل به قانون انتخابات خوبی در پیش داشته باشیم و بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) به بیان نکات اخلاقی پرداخت و گفت: کسی که با خدای متعال انس بگیرد از مردم نا اهل وحشت می کند و جدا می شود.
 
وی با بیان این که یاد خدا مایه آرامش دل‌هاست، گفت: کسی که به یاد خدا باشد، همیشه دل آرام است و هیچ گاه احساس تنهایی نمی کند؛ تجربه نشان داده افرادی که دست به خودکشی می زنند و کارهای خطرناکی می کنند ضعیف الایمان هستند.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی بیان کرد: فردی که احساس تنهایی می کند، احساس ضعف می کند و وقتی این گونه شد نیرویی هم که دارد نمی تواند به‌کار گیرد.
منبع: ایسنا

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 16:31

بعد از اینکه تصویری از پسربچه عراقی منتشر شد که پیراهن مسی را با نوشتن نام این ستاره آرژانتینی بر روی کیسه پلاستیکی بر تن کرده، تلاش جهانی برای پیدا کردن وی آغاز شده است.

خبرگزاری مهر: اولین بار یک سایت ترکیه ای باتصویری که از این پسربچه منتشر کرد توجه جهان ورزش را به وی معطوف کرد. نام مسی با ماژیک بر روی کیسه پلاستیکی نوشته شده و این کودک، آن را بر تن کرده است. 

به نظر می رسد این پسربچه عراقی اهل دهوک است و اکنون در فضای مجازی کارزاری به راه افتاده تا وی را پیدا کنند و یک پیراهن اصل مسی را به وی هدیه کنند. 

تلاش جهانی برای پیدا کردن پسربچه عراقی!؟+عکس

گوینده شبکه فاکس اسپورت از مردم سراسر جهان خواهش کرده اگر اطلاعی از این پسربچه دارند آنها را در جریان بگذارند. 

البته تا بدین لحظه هیچ واکنشی از سوی مسی و مدیران برنامه وی مشاهده نشده است. 

- - , .

وامداران...
ما را در سایت وامداران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وام نویس xn--mgb4dh بازدید : 199 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 16:31